неделя, 1 април 2012 г.

       Здравейте!
       Казвам се Елисавета Иванова и живея в град Казанлък. По образование съм инженер-химик, но по стечение на различни обстоятелства в момента имам много свободно време. Замислих се как да го запълня. Според една теория, човек е най искрен в желанията си като дете и си спомних, че като дете основното ми занимание беше да рисувам. Докато другите деца в предучилищна играеха с кукли и колички аз още с влизането вземах боите и всяко свободно време рисувах. Веднъж другарката взе от най-горния рафт красивата кукла за която всички мечтаеха, но не можехме да я стигнем и ми я подаде. Още помня пълните със завист погледи а и не знаех какво да правя с куклата, беше ме страх да не я повредя и я върнах. Но се отклоних, думата ми бе че винаги съм искала да правя нещо с ръцете си, от баба си научих да плета и малко да шия, през годините които следваха това  ми е доставяло удоволствие.
    Първо започнах да правя ръчна хартия и ръчно изработени картички. Доставя ми радост да измислям различни видове, а не да направя няколко еднакви. След това ме заплени народната шевица, след това изработването на плетени украшения  на една кука и чрез техниката фриволите. Продължавам да се уча и експериментирам.
    

Няма коментари:

Публикуване на коментар