вторник, 8 март 2016 г.

Синьо небе

  От известно време съм увлечена от полимерната глина и изработването на бижута от нея.
 Засега повече експериментирам и уча различни техники.
  Един от първите ми опити :
 
Дължина на колието 58 см.

      Всъщност  първите ми опити бяха преди повече от година, но резултатът беше плачевен,аз опаковах глината и се отказах. Това лято моя приятелка, Здравка Стоева ми показа нещата, които изработва и които са много хубави. През зимните дни, главно от нямане какво да правя
реших пак да опитам с полимерната глина. Старата се беше повтвърдила и се работеше трудно, но купих няколко нови цвята  и макар че има още какво да се желае, не ме е много срам да покажа някои нещица.  Сега, с настъпването на пролетта, имам много работа по градината и къщата и сигурно за хобитата ще остава по малко време.

Няма коментари:

Публикуване на коментар